Tilaa!

Merryn korut

Kaikki korumme ovat ehdottomasti nikkelittömiä EU-standardin mukaisesti. Metalliset korunosat ovat uusia, jotta nikkeliallergikot voivat käyttää niitä. Kaikista kierrätettyjen korujen materiaaleista emme voi olla 100% varmoja, mutta kerromme tuotteen kohdalla siitä. Akryylikoruissa materiaali pyritään myös valitsemaan tehtaan ylijäämistä. Jossain koruissa se saattaa näkyä pieninä virheinä akryylin pinnassa.

Miten hoidan akryylikoruani?

Käsittelethän koruasi huolella. Akryyli on muovilasia, jolloin se kestää hyvin pieniä kolhuja ja hellää käyttöä, mutta huomioithan muutaman asian. Akryyli on herkkä kovalle pakkaselle ja lasin tavoin se särkyy tiputettaessa kovalle, eikä kestä taittamista tai vääntöä. Akryylin pinta on herkkä naarmuuntumiselle. Hiuslakka ja hajuvesi tarttuvat herkästi kiiltävään pintaan, mutta voit puhdistaa akryyliä esimerkiksi ikkunanpesu- tai tiskiaineella. Sormenjäljet lähtevät helposti pois pyyhkimällä pelkällä kuivalla kangaspalalla.

Suihkuun tai uimaan mennessä korut ovat hyvä ottaa pois, jotta ne säilyvät kunnossa. Sormukset on myös hyvä riisua ennen käsien pesua. Sormuksen alle jäävä kosteus saattaa aiheuttaa värimuutoksia ja heikentää korun osien kiinnitystä. Emme myöskään suosittele säilyttämään koruja kosteissa tiloissa (esim. kylpyhuone).

Jos ostat Merryn koruja lahjaksi lapsille, huomioithan korujen mitoituksen sekä materiaalin arkuuden. Korut eivät kestä siis leikkimistä. Huolehdithan lapsille ostaessasi, että he osaavat säilyttää ja käyttää korua oikein, jotta se säilyisi hyvänä.

Hinnat

Kaikki hinnat ovat euroissa ja sisältävät arvolisäveron. Pidätämme oikeuden virheellisesti kirjattujen hintojen korjaamiseen. Mikäli korjaus koskee jo tehtyä tilausta, ei tilausta käsitellä ennen korjatun hinnan vahvistamista asiakkaalta.

Kuinka tilaus toimii?

Sivuillamme on tilaus-kohta, josta voit lähettää tilauksesi meille. Saat sähköpostiisi laskun ja tilausvahvistuksen, jossa näkyy tuotteiden saatavuus sekä toimituskulut. Pyrimme tekemään tämän muutaman päivän sisällä sähköpostin vastaanottamisesta. Kun olet maksanut laskun ja maksu näkyy tilillämme, laitamme paketin postimiehen mukana sinulle tulemaan.

Useimpien tuotteidemme toimitusaika on kotimaassa 3-4 päivää. Jos toimitus myöhästyy, ilmoitamme siitä sähköpostitse sinulle. Voit koska tahansa perua tilauksesi osittain tai kokonaan jos emme pysty toimittamaan tuotetta luvatun toimitusajan sisällä. Mikäli tilauksellasi on superkiire, ota yhteyttä meihin ennen tilauksen tekemistä niin katsotaan miten saisimme paketin sinulle mahdollisimman nopeasti. Lasku, jonka saat sähköpostissa, toimii tilauksen kuittina.

Pidätämme oikeuden tilauksen perumiseen, mikäli tuote on loppuunmyyty. Pidätämme myös oikeuden peruuttaa tilauksen, mikäli emme saa tilisiirtoa eräpäivään mennessä.

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut lisätään kaikkiin tilauksiin. Hinta määräytyy tilauksen koon ja painon mukaan. Käytämme lähetysten toimittamiseen Postia.
Tilatessasi isomman määrän tuotteita, lähetys kannattaa vakuuttaa. Vakuutusmaksu määräytyy Postin sen hetkisen hinnan mukaan.
Joidenkin tuotteiden kohdalla (mm. kehystetyt taulut) joudumme käyttämään helposti särkyvä-lähetystä, jolloin toimituskulut ovat hieman suuremmat. Hinta määräytyy sen hetkisen Postin hinnaston mukaan. Erikoistapauksissa otamme aina yhteyttä asiakkaaseen keskustellaksemme kuinka lähetys kannattaisi hoitaa parhaiten.
Ostaessasi tuotteen lahjaksi, voimme lähettää sen halutessasi suoraan lahjan saajalle. Ilmoita tilauksessasi lahjan saajan nimi ja osoite. Voimme laittaa lahjan mukana myös viestin saajalle.
Myös ulkomaille tilaaminen on mahdollista. Ota sähköpostitse yhteyttä tilausta ennen toimituskuluista ja maksutavoista.

Toimitusvirheet, toimituksessa vahongoittuneet tuotteet

Jos havaitset vastaanottaessasi pakettiasi, että lähetys on näkyvästi vahingoittunut toimituksessa, tulee tästä tehdä reklamaatio heti ja suoraan Postille. Jos huomaat avatessasi pakettia, että vain sen sisältö on vahingoittunut, tulee tästä tehdä reklamaatio suoraan meille sähköpostitse osoitteeseen design. merrygoround(at)gmail.com. Reklamaatio tulee tehdä heti lähetyksen saapuessa. Jos tuote katoaa kuljetuksen aikana, selvitämme asian Postin kanssa.
Jos saat kotiisi virheellisen tai väärän tuotteen, hyvitämme luonnollisesti palautuksen toimituskulut. Ota meihin yhteyttä sähköpostitse niin voimme sopia kuinka voimme maksaa palautuskorvauksen ja mihin osoitteeseen tuote tulisi postittaa. Pakkaa tuote huolellisesti alkuperäispakkaukseen ja liitä mukaan kuvaus virheestä. Emme lunasta postiennakolla lähetettyjä tai kirjattuja toimituksia.
Jos palautat tuotteen omasta aloitteestasi, olet vastuussa jos tuote vahingoittuu tai katoaa. Tämän vuoksi lähetys on syytä pakata huolellisesti alkuperäiseen pakkaukseen tai vastaavaa pakkausmateriaalia käyttäen. Suosittelemme, että suuri lähetys vakuutetaan, kun se lähetetään meille omasta aloitteesta.
MGR noudattaa reklamaatioiden ja virhevastuun korvausvelvollisuuden suhteen Kuluttajasuojalain säädöksiä.

14 päivän palautusoikeus

Kaikista palautuksista on aina sovittava etukäteen. Vaihto- ja palautusoikeus on voimassa tuotteen saapumisesta 14 päivää. Asiakkaan tulee ottaa yhteyttä sähköpostitse halutessaan palauttaa tuotteen. Palautuksen mukaan tulee liittää yhteystiedot, palautuksen syy sekä tilinumero, johon kauppasumma palautetaan.
Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön sekä samassa kunnossa kuin sitä vastaanottaessa. Mikäli meillä on hyvä syy epäillä, että tuotetta on jo käytetty, tuotteella ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta. Hygienia syistä emme valitettavasti ota takaisin korvakoruja. Emme lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia.

Saako tilauksen lahjakääreessä?

no tottakai! Teemme pientä lisämaksua vastaan ihanaisimman paketin ilahduttamaan saajaa. Voimme myös postittaa paketin suoraan saajalle, jos laitat yhteystiedot tilauksen yhteydessä meille tulemaan. Muistathan ilmoittaa jos tahdot laittaa viestin paketin mukaan.

Lahjakortti

Voit myös ilahduttaa rakkaimpiasi Merryn lahjakortilla. Tilaa lahjakortti sähköpostilla ja summan voit päättää itse. Voimme myös postittaa sen suoraan saajalle, jos laitat lahjan saajan yhteystiedot tilauksen mukana meille tulemaan.

Asiakastiedot

Tilauksen yhteydessä luovuttamasi henkilötiedot käsitellään luottamuksellisesti eikä niitä koskaan luovuteta kolmannelle osapuolelle.

Luonto

Merrylle luonto on hyvin tärkeä asia ja yritämmekin ajatella mahdollisimman luontoystävällisesti toimintaamme harjoittaessamme. Toimituksessa ei aina käytetä uusia kartonkeja ja pakkausmateriaalimme on kierrätettyä niin usein kuin mahdollista! Myös tuotteissamme pyrimme käyttämään kierrätysmateriaaleja mahdollisimman paljon.